Zielona Szkoła Wisła 2014
Dodane przez edyta dnia Października 28 2014 18:30:02

Rozpoczęły się dwa tygodnie „Zielonej Szkoły”. Wszyscy bardzo starannie przygotowywaliśmy się do wyjazdu i tak długiego pobytu poza rodzinnym domem, często pierwszego dla wielu uczniów i rodziców. Było to także duże wyzwanie dla Dyrektora szkoły p. Krzysztofa Nowaka oraz kadry pedagogicznej (Anety Nowak, Ilony Remian, Marii Padoł, Krzysztofa Wawrzonka i Magdaleny Ziółkowskiej), która podjęła się opieki nad dziećmi przez ten czas.

Zobacz galerię zdjęć dzień I: dzień II:

Treść rozszerzona

Z dreszczykiem emocji, a w niektórych przypadkach z łezką w oku wyruszyliśmy 25 października 2014 roku spod szkoły aby przeżyć niezapomniane chwile. Po kilkugodzinnej podróży dotarliśmy do celu. Wisła od razu oczarowała nas swoim wyglądem, specyficznym klimatem, a ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy „Regle” wspaniałą, pełną życzliwości atmosferą. Czysty, dobrze przygotowany będzie na 2 tygodnie naszym domem, szkołą, miejscem rekreacji i wypoczynku. W ośrodku przyjęto nas bardzo gościnie. Po smacznej obiado - kolacji i zakwaterowaniu wszyscy postanowiliśmy zobaczyć miejscowość, w której się znaleźliśmy – rodzinne miasto Adama Małysza. W czasie wieczornego spaceru pod opieką pani przewodniczki podziwialiśmy miasteczko: park, deptak, kościoły i oczywiście pięknie oświetloną sylwetkę „Hotelu Gołębiewski” górującego nad Wisłą. Szybki powrót, toaleta wieczorna i wreszcie można odpocząć w czystych, świetnie urządzonych pokojach.